piątek, 25 lutego 2011

Ja aby coś zrobić sprawnie potrzebuję kopa w dupę, a Ty?

Czy u Ciebie metoda motywacyjna pt. „nóż na gardle” najlepiej się sprawdza by zwiększyć Twoją efektywność nauki. Jeżeli tak to super bo nie jestem sam:)

Jeżeli Cię zaciekawiłem to czytaj dalej..
Już wyjaśniam o co chodzi. W pierwszym emailu do Ciebie napisałem, że do błyskawicznej nauki potrzebny jest system motywacyjny  ! Jaka motywacja jest dla Ciebie dobra=skuteczna?

U mnie przez całe studia działały metody następujące:
     -wspomniany nóż na gardle – czyli nieubłagany termin egzaminu, kolokwium, itd.
     -wykładowca terrorysta, którego po prostu było strach się bać. Prędzej przesiedzę nockę i zrobię sprawozdanie do końca niż ośmielę się mu powiedzieć, że sorry ale nie chciało mi się zrobić sprawozdanka!
    -kara finansowa, ej.. nadal mam w bibliotece uczelnianej 928zł kary za przetrzymanie 5 książek przez półtorej roku! (liczyli jakoś 50gr dziennie za książkę…)

Czy pamiętasz jak takie metody wywoływały u Ciebie nagły przypływ energii do nauki?? Czyż nie było to obrzydliwie skuteczne?

Dobra! Po co ja to w ogóle piszę:
Zaprojektowałem system (wersja bardzo beta), który po prostu zagoni Ciebie do nauki. Nie będzie kary finansowej ALE będzie za to wykładowca terrorysta – czyli ja, przyłożę Ci nóż do gardła – czyli po prostu będę Ci wysyłał emaile z pogróżkami jeżeli zaczniesz przekraczać terminy nauczenia się kolejnych porcji pytań testowych! :) Ale ostrzegam to nie jest zabawka dla wszystkich dla tego nie każdy będzie mógł z tego skorzystać. Ty masz szanse ale nie na pewno!

Dobrą metodę nauki już masz (część techniczna) w moich www.poznajTESTYpremium.pl ! Do tego dołączam Tobie system motywacji, który powali Cię na łopatki!

Ostatnie pytanie do Ciebie:
-czy chcesz uczestniczyć w takim systemie motywacyjnym by nauczyć się testów w 6 dni?
Odpisz mi na email i w komentarzu co o tym sądzisz? (instruktorMichalTrabski@gmail.com)



Michał Trąbski, instruktor nauki jazdy
(Ten co stworzył stronkę poznajTESTY i dodaje do niej system motywacyjny powalający na kolana)

3 komentarze:

  1. Ja chce w tym uczestniczyć!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym brać udział w tym przedsięwzięciu....z reguły brakuje mi czasu, praca dom i tak w kółko...

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO WKONCU KTOS POMYSLAL O MNIE. POTRZEBUJE TEGOKURSU. PRAWKO ZACZELAMROBIC 2 LATA TEMU Z MYSLA ZE ZDAZE DO WAKACJII. JEST JEDNAK PONAD 500 POWODOW DLA KTORYCH SIE NIE PODJELAM. W PRACY BIORENOCKI ZEBY MI PAN POMOGL. PLISSSS

    OdpowiedzUsuń