niedziela, 17 kwietnia 2011

Witam wszystkich kursantów

Przygotowałem dla Ciebie portal do nauki testów na prawo jazdy!
Samą naukę testów nazwałem: system nauki testów w 6 dni (jak sama nazwa wskazuje)

Pierwszy to samo poznajTESTY.pl - gdzie możesz
zorientować się mniej więcej o co chodzi w tym
sposobie nauki! Żeby poznać całość zainteresuj się
opcją premium:


Przy okazji, żeby dać Ci pełną informacje o tym co tam przygotowałem
dla Ciebie, zapoznaj się też z płatną wersją testów (zarejestruj się za darmo
na próbę) i pamiętaj, że chodzi tu o informatyczny sposób skrócenia czasu,
który tracisz na obowiązkową naukę.






Generalnie korzystanie z moich materiałów to jest tak jakbyś brał korepetycje
z prawa jazdy. Daję dużo wiedzy za darmo jak nauczyciel (blog
Udzielam też "korepetycji" czyli np. w wersji poznajTESTYpremium.pl dostajesz
ode mnie omówienia pytań testowych, które sprawiają ci kłopot. Ponadto możesz
mi zadawać pytania, pisać emaile, itd.

W każdym decyzję o zakupie systemu nauki testów w 6 dni
podejmiesz w chwili gdy już stwierdzisz, że faktycznie można przeznaczyć
na "korepetycje" z testów kilka złotych bo tym samym zaoszczędzisz czas na naukę,
który będzie krótszy czyli po prostu to się opłaca.



Pozdrawiam
Michał Trąbski
Instruktor nauki jazdy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz