niedziela, 17 kwietnia 2011

Czy znasz wyjaśnienia wszystkich pytań do testów na prawo jazdy?

W testach jest bardzo ważna i
fajna funkcja przygotowana dla Ciebie!

Zamieściłem w systemie (tutaj) już ponad
100 filmów z omówieniem konkretnych 
pytań testowych! W tych filmach znajdują 
się odpowiedzi zadawane przez kursantów.

Ty też możesz zadawać mi pytania 
wtedy gdy masz wątpliwości. Używaj do tego 
opcji: ZAPYTAJ MNIE O TO PYTANIE
(znajdziesz ją w systemie po zalogowaniu)

W ciągu kilku dni przygotowuję odpowiedź
i zamieszam ją w systemie nauki testów w 6 dni (tutaj)




Tak wygląda przykładowy film z omówieniem pytań testowych:





Taką funkcję postanowiłem udostępnić tak jakby w
podziękowaniu, ponieważ jestem w wielkim
szoku ile sympatycznych komentarzy i emaili
otrzymuję od moich kursantów za zrobienie
poznajTESTY’ów :) Jeszcze bardziej szokuje
mnie, że stronę odwiedziło od listopada ponad
76 tys. kursantów i przeglądnęli razem
ponad  1 680 000  pytań! Dzięki !!! 



Pozdrawiam
Michał Trąbskiinstruktor nauki jazdy
System nauki testów w 6 dni


Ps. więcej przykładów moich omówień:




www.poznajTESTYpremium.pl

5 komentarzy:

  1. Pana strona jest wspaniała, omówienie pytań testowych i sytuacji na drodze NIEZWYKLE POMOCNE, ponieważ na spokojnie można wszystko przeanalizować i uczyć się testów ze zrozumieniem! Jestem Panu ogromnie wdzięczna, ponieważ dzięki Panu pewniej czuje się za kierownicą jako początkujący kierowca, znacznie łatwiej wszystko pojmuję i dzięki temu nie wyrzucam pieniędzy "w błoto" na szkolenie.
    Serdecznie pozdrawiam i bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest pan wielki - dziękuję za tą wspaniałą stronkę bardzo pomaga mi w opanowaniu zasad związanych z prowadzeniem pojazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nauka w 6 dni? NIEPRAWDA!! Dzięki tej stronie nauczyłam się testów w 3 dni! Egzamin teoretyczny zaliczyłam w 3 minuty - 0 błędów! Polecam tą stronę jest rewelacyjna i na prawdę czasu się nie traci na naukę :)
    Szybko i łatwo jest wszystko zrozumieć ;) POLECAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie mam isc na prawko,znalazłam tę wspaniałą strone, można wspaniale zrozumiec sytuacje na drodze,ucze sie przepisów i doskonale je rozumiem,jestem już dzisiaj pewna że zdam egzamin bez problemów... Wielkie dzieki,.JEST PAN WIELKI>.DZIEKUJE>..

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Pańskim filmikom chyba coś mi zostało w głowie, bo dziś po niecałych 3 minutach zdałam egzamin ;) Polecam dzielenie sobie pytań na te, które zmy dobrze, średnio i słabo. Przed samym egzaminem skupiłam się na tych z którymi miałam problemy. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń