poniedziałek, 20 czerwca 2011

Częste pytania kursantów odnośnie systemu



Pytania kursantów:





Kiedy otrzymam dostęp do zamówionych testów?
Natychmiast po zaksięgowaniu przelewu na koncie. System automatycznie sprawdzi, czy przelew został zrealizowany i wtedy wyśle wszystkie dane potrzebne do rozpoczęcia nauki.

Czy testy są aktualne?
TAK – stale sprawdzam czy jest jakaś nowa wersja. Obecnie są to najnowsze pytania na kat. B aktualne od 2011roku.

Jak długo mogę korzystać z portalu do nauki testów?
Tak długo jak tylko chcesz. Mimo iż nauka jest błyskawiczna to i tak możesz powrócić do twoich zapisanych ustawień nawet za kilka miesięcy.

Czy mogę uzyskać zwrot pieniędzy jeżeli mi się to nie spodoba?
TAK – masz pełną gwarancję satysfakcji albo zwrot pieniędzy. Po zakupie w ciągu 30 dni możesz się rozmyślić i mi o tym napisać (instruktorMichalTrabski@gmail.com) a ja odeślę tobie wszystkie wpłacone pieniądze.

Czy moje posegregowane pytania będą zapamiętane za miesiąc?
Tak. Jeżeli grupujesz pytania na te które znasz SŁABO, ŚREDNIO, DOBRZE to te informacje system zapamiętuje na stałe (chyba, że wprowadzasz zmiany samemu)

Jeżeli masz pytania do mnie to pisz. Odpowiem:)  
Mój email to: instruktorMichalTrabski@gmail.com




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz