niedziela, 17 kwietnia 2011

Czy znasz wyjaśnienia wszystkich pytań do testów na prawo jazdy?

W testach jest bardzo ważna i
fajna funkcja przygotowana dla Ciebie!

Zamieściłem w systemie (tutaj) już ponad
100 filmów z omówieniem konkretnych 
pytań testowych! W tych filmach znajdują 
się odpowiedzi zadawane przez kursantów.

Ty też możesz zadawać mi pytania 
wtedy gdy masz wątpliwości. Używaj do tego 
opcji: ZAPYTAJ MNIE O TO PYTANIE
(znajdziesz ją w systemie po zalogowaniu)

W ciągu kilku dni przygotowuję odpowiedź
i zamieszam ją w systemie nauki testów w 6 dni (tutaj)

Taką funkcję postanowiłem udostępnić tak jakby w
podziękowaniu, ponieważ jestem w wielkim
szoku ile sympatycznych komentarzy i emaili
otrzymuję od moich kursantów za zrobienie
poznajTESTY’ów :) Jeszcze bardziej szokuje
mnie, że stronę odwiedziło od listopada ponad
46 tys. kursantów i przeglądnęli razem
ponad  980 000  pytań! Dzięki !!! 


Ps. Jeżeli nie masz jeszcze konta w systemie
możesz założyć je bez zobowiązań tutaj i sprawdzić
jak to wygląda w praktyce! Zarejestruj się 


Pozdrawiam
Michał Trąbskiinstruktor nauki jazdy
System nauki testów w 6 dni



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz