czwartek, 7 kwietnia 2011

Jaka jest dla Ciebie różnica w używaniu poznajTESTY i poznajTESTYpremium?

1) System nauki testów w 6 dni na poznajTESTY.pl jest wersją darmową, z której możesz
korzystać bez ograniczeń a w zamian proszę Cię tylko o to abyś dał linka do testów swoim
7 znajomym, zainteresowanym nauką jazdy. Jak dasz linka to piszesz o tym do mnie na
email instruktorMichalTrabski @ gmail.com a ja odblokowuję dla Ciebie obrazki do pytań,
które są ukryte od pytania 101. Skoro interesujesz się teraz moją stroną to znaczy, że jest
bardzo wartościowa i z czystym sumieniem polecisz ją swoim znajomym i będą Ci wdzięczni,
ponieważ im samym się ona przyda:)

2) Przy okazji jak już czytasz ten tekst, pokażę Ci film z korzyściami jakie będziesz miał gdy
zdecydujesz się zostać "moim" kursantem i skorzystać z płatnej wersji systemu nauki testów
w 6 dni na poznajTESTYpremium.pl ale oczywiście nie musisz ode mnie kupować tej
wersji dużo bardziej zaawansowanej, która w rzeczywistości przyspiesza Twoją naukę 
ponieważ zawiera dodatkowe zaawansowane rozwiązania techniczne i merytoryczne!

Ciężko o tym pisać zrozumiale więc po prostu zobacz film instruktarzowy:

Obejrzyj ten filmik dokładnie, i wracaj do niego żeby mieć pełną świadomość
Twoich możliwości (i braku możliwości), które przyspieszają naukę do 6 dni.

Ponieważ siedzisz teraz przed komputerem i dedykujesz
swój cenny czas na poznanie bliżej różnic w systemie nauki testów w 6 dni to znaczy
że zależy Ci na optymalnym wykorzystaniu systemu do nauki i wyciągnięciu dla siebie
wszystkich korzyści jakie Tobie dostarcza. Bardzo mnie to Cieszy ponieważ całe mnóstwo 
czasu i pieniędzy włożyłem w tą zabawkę i okazało się, że moja praca się opłaciła i
sporo osób, które cenią sobie swój wolny czas błyskawicznie nauczyła się testów w 6 dni.

Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania, które utwierdzą Cię w przekonaniu, że po prostu
opłaca się wykorzystywać systemy informatyczne do błyskawicznej nauki testów 
to zawsze możesz do mnie napisać: instruktorMichalTrabski @ gmail.com



Pozdrawiam
Michał Trąbski
Instruktor nauki jazdy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz