czwartek, 24 lutego 2011

Witam wszystkich kursantów

Przygotowałem dla Ciebie 2 portale do nauki testów na prawo jazdy!
Samą naukę testów nazwałem: system nauki testów w 6 dni (jak sama nazwa wskazuje)

Pierwszy to samo poznajTESTY.pl - dostępny za darmo (udostępniam Ci w nim naukę za darmo jeżeli
wyślesz linki o portalu do Twoich 7 znajomych)
Dzięki temu ja oszczędzam pieniądze na reklamowanie strony a Ty możesz się uczyć za free na  www.poznajTESTY.pl

Przy okazji, żeby dać Ci pełną informacje o tym co tam przygotowałem
dla Ciebie, zapoznaj się też z płatną wersją testów i pamiętaj, że
nic nie musisz ode mnie kupować jeżeli uważasz, że wystarczy Ci nieco
okrojona wersja mojego systemu nauki testów w 6 dni.
Tutaj są opisane różnice pomiędzy tymi portalami:  ZOBACZ RÓŻNICE
 www.poznajTESTYpremium.pl







Generalnie korzystanie z moich materiałów to jest tak jakbyś brał korepetycje
z prawa jazdy. Daję dużo wiedzy za darmo jak nauczyciel (poznajTESTY.pl i blog) 
Udzielam też "korepetycji" czyli np. w płatnej wersji poznajTESTYpremium.pl dostajesz
ode mnie omówienia pytań testowych, które sprawiają ci kłopot. Możesz mi zadawać
pytania, pisać emaile, itd.
W każdym decyzję o zakupie moich produktów
podejmiesz w chwili gdy już stwierdzisz, że faktycznie można przeznaczyć
na "korepetycje" z testów kilka złotych bo tym samym zaoszczędzisz czas na naukę,
który będzie krótszy czyli po prostu to się opłaca.


poznaj różnice i korzyści jakie dają Ci poznajTESTY.pl i poznajTESTYpremium.pl 



Pozdrawiam
Michał Trąbski
Instruktor nauki jazdy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz